Day 4 - Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu Day 4 - Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu

Day 4 - Rome

Door: Duo Penotti

20 Juli 2013 | Italië, Rome

Dag luitjes,

Met de nacht trein aangekomen in Rome, gingen we vrijwel direct naar het hostels die de Ierse man ons had aangeraden. Het was liefde op eerst gezicht met dat hostel. Het is de best tot nu toe.

Nadat we de spullen gedumpt hadden, gingen we Rome in. Veel dingen geziem zoals het Pantheon/ Piazza Venetizia/ Fontana Trevi. Werkelijk prachtig.
Maar de taal van de Italianen is ook mooi en plus dat we mooi weer hadden. Perfecto mundo.
Na een vermoeiende dag vanaf 8 uur in de ochtemd gelijk Rome in te zijn gegaan zijn we onze kamer roomies gaan ontmoeten. We sliepen met een Duitse-Turk, Australische en 2 Zuid-Koreanen. We hebben de Koreanen zelfs nog leren pesten met kaarten. Hahaha.

Ciao,
Duo Penotti

• 22 Juli 2013 - 00:58

Marzanna:

Perfecto mundo en waar zijn de foto's, en eindelijk een vrolijk bericht, het Italiaans is het taal! He?! En Vaticaan? Geen wereld tegen.Blij dat gaat het goed.
    DDD