Day 3 - Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu Day 3 - Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu

Day 3 - Verona

Door: Duo Penotti

19 Juli 2013 | Italië, Verona

Hallo stalkers van onze reis,

We namen de trein van Milaan naar Verona, waar we dan ook aankwamen om Romeo en Juliet te bewonderen. Toen we in de trein zaten, ontmoetten qe ook een Ierse man die al vaker maanden aan het reizen was geweest. Na gezellig met hem te hebben gepraat, gaf hij ons wat tips als beginneling. Ook had hij een hele map vol met hotel/ hostels. Daar mochten dan ook even in gluren en zo kregen wij een aantal hotels op onze lijst. We hebben haar balkonnetje mogen aanschouwen met alle mieren om ons heen. Het was daar echt gigantoach druk, terwijl het steegje klein was. Maar dat mocht de pret noet bedrukken.
Toen we later in de dag in het park zaten te eten, begonnen de amandelen van Door zich te misdragen. Ze kon niet eten en slikken was al ten boze.

Dus mochten we het ziekenhuis van Verona bezoeken. Weer een nieuwe ervaring. Daar hebben we dan ook de hele avond door gebracht en Doortje heeft dan nu ook een antibiotica kuur gekregen.
Ze dachten zelfs in het gesprek voor behandeling dat Melissa Italiaans was. Si si.

Met de kuur op zak was de pret van Verona wel voorbij. De nachttrein naar Rome was dan ook ons volgende doel. Die reed in 6 uur tijd van Verona naar Rome. Waarbij we dus ook een dag eerder zijn dan gepland.

Helaas die dag geen potjes kaarten.

Liefs,

Duo-Penotti

• 20 Juli 2013 - 22:00

Marzanna:

Och, wat erg voor Door, ik hoop dat de kuur gaat slagen, omdat de eerste dagen kan zwak en moe zich voelen, zelf koortsig.Fijn dat jullie weten de redding te zoeken en niet opgeven, doe rustig aan en niet rennen anders stoppen ergens voor meer rust. Sii, Mela hou vol alleebbiijj.

• 20 Juli 2013 - 22:12

Maya:

dit is niet leuk en vooral niet voor Door, ik dacht er is iets aan de hand omdat jullie gisteren niet hebben geschreven.
    hopen dat het snel weg is en jullie nog een leuke en fijne vakantie doormaken.

• 20 Juli 2013 - 22:55

Jannie:

Dat was inderdaad een hele heisa. Door heeft er een patent op dat haar amandelen opspelen tijdens vakantie. Dames een goede rust doet wonderen dus even kalm aan anders heb je straks nog meer problemen. En.... is de was droog geworden.