Day 2 - Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu Day 2 - Milaan - Reisverslag uit Milaan, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu

Day 2 - Milaan

Door: Duo Penotti

18 Juli 2013 | Italië, Milaan

Haaaaaiiii :)

Het plan voor vandaag was 7 uit checken, naar het trein station, ontbijt halen, trein naar Singen dan Zürich en tenslotte Milaan. But change of plans.
Uit checken + ontbijt ging prima. Toen kwamen we er achter dat er een trein naan Zürich van uit Stuttgart gaat. Dus wij dachten 'Oh dat is veel makkelijker. Doen we die.' Helaas was dat niet zo makkelijk. De trein bleek een station verder re vertrekken. We werden geadviseerd om naar dat station te gaan. Al wachtend op de trein naar het volgende station aten we ons brood. 'Yum yum. Oh het is nog warm.'
Later kwamen we er achter dat het geen trein was naar het volgende station maar een metro. Wij hollen naar de metro komen we op dat station aan bleek hij al weg te zijn. 'Potver' volgende ging een uur later. Onze voeten leidde ons naar het plaatselijke parkje om ons ontbijt verder te verpeuzelen.
Uit eindelijk kwam die trein om eem of andere reden niet. Heel raar. Dus wij dachten hop terug naar Stuttgart. Daar de volgende trein genomen naar Singen. Eindelijk op de goede richting. In Singen zagen we dar er een trein naar Milaan ging. Wij rennen naar de trein hupsen er in en maakte het ons naar ons zin.
We zaten ongeveer 4 uur in de trein. Treinreis vol met voedsel eten, raare gesprekken, dicht zittende oren , pest spelletjes enz.
Laatste uur werd het ineens heel druk dus onze tassen moesten hun eigen stoel opgeven en zich verplaatsen naar onze schoot. Wat hun meer hebben genoten dan wij...
Eindelijk in Milaan aan gekomen zoeken naar een Hostel. Gelukkig hadden we de naam en adres op geschreven. Eenmaal gevonden, in checken en hup weg eten. Het was 9 uur savonds en we hadden nog steeds niet gegeten. We voelde ons slechte Nederlanders...
Na heerlijke Italiaanse pizza keerde we weer terug naar onzs slaapplaats. Lekker in een bedje liggen.
Morgen Milaan verder verkennen en door naar Verona? Of te wel we zien wel. 'komt wel goed!'

Pest kampioenschap : 4-5 voor the blonde

xx Duo Penotti

• 19 Juli 2013 - 00:36

Jannie:

Soms zit het mee en soms zit het tegen.

• 19 Juli 2013 - 07:31

Marzanna:

Ook!wat een tempo, binnen een dag de bergen over.