Day 1 - Stuttgart - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van europa13 - WaarBenJij.nu Day 1 - Stuttgart - Reisverslag uit Stuttgart, Duitsland van europa13 - WaarBenJij.nu

Day 1 - Stuttgart

Door: Duo Penotti

17 Juli 2013 | Duitsland, Stuttgart

Haaaiiiiii :)

Op een koele woensdag ochtend stonden wij klaar in Meppen, al om 05:50 ging de trein, om het land van de schnitzels en bratwursten in te trekken. Na een reis van anderhalf uur kwamen wij aan in Munster. Vele kaartpotjes pesten waren er ook doorheen gegaan, nouja 4 stuks waarbij de stand vanaf nu iedere keer onderaan de pagina zal verschijnen.

Na veel gezoek van sporen snelden wij ons naar de Intercity richting Innsbruck. Een uurtje of 6 verder kwamen wij dan ook aan in Stuttgart.

We hebben zelfs de Harry Potter experience mee mogen maken in de trein. We zaten namelijk in een soort hokje waar die mensjes ook altijd zitten als ze in de trein naar Zweinenstein gaan.

En oh mijn hemel, verhongeren de je zeker hier niet. Het bord was goed gevuld.

Liefs Duo Penotti

Kaarten stand:
2-2

• 17 Juli 2013 - 19:21

Marzanna:

Hallo, Duo Penotti, wat leuk, fijn, dat jullie kon zien en lezen, dat betek. goed. XXXD

• 17 Juli 2013 - 20:22

Jannie:

Hallo duo penotti (leuk bedacht) hebben de bratworst en hahnchen gesmaakt. Toch een gezellig land Duitsland en goed voor jullie talenkennis :). Nog veel plezier.