Day 6 - Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu Day 6 - Lucca - Reisverslag uit Lucca, Italië van europa13 - WaarBenJij.nu

Day 6 - Lucca

Door: Duo Penotti

22 Juli 2013 | Italië, Lucca

Hallotjes,

Na een iet wat raare nacht stonden we om 8 uur naast ons bed, tas inpakken enzo. In het hostel kon he ontbijten en dat hebben we dan ook gedaan. Pff wat een ontbijt! Brood, jams, sapjes, fruit, cornflakes, koffie, thee, chocolade melk. Gewoon top. Om 10 uur uit gecheckt en weer op pad.
We hadden besloten om in Lucca te overnachten. De Ier die we hadden ontmoet in de trein had ons er over vertelt. Nou top. Kleinig dorpje (overladen met Belgen) rustig met een hele relaxte sfeer. Er staat een muur om het dorpje heen em om hier te komen moet je DOOR de muur.
Na war dwalen, veel vragen aan mensjes hadden we de hostel gevonden. Prachtig, heel groot. Ostello lucca zo iets. Maar echt mooi!
Later na gedocht te hebben wilde we wat gaan eten. Maar die potver Belgen hadden alles ingepikt... na dus (te) lang zoeken wat gevonden. Pasta gegeten want tja je bent wel in Italië.
Morgen vroeg naar Pisa de wereld beroemde foto maken ^^

Duo penotti

Pesten kampioenschap: 7-8 not for the blond...

• 23 Juli 2013 - 09:24

Marzanna:

Waarom een rare nacht, niet gek doen, he?het kampioenschap gaat door zo te zien.xxxD

• 23 Juli 2013 - 12:06

Jannie:

Jullie hebben wel iets met Belgen ....

• 23 Juli 2013 - 19:59

Marzanna:

Ik heb foto's gezien, en niet veel foto's waar jullie er po staan, jammer, ik wil jullie zien en niet honderd duizend miljoen toerrristen..